Vanlig tisdag med en twist

Tjingeling! Idag har dagen flytit på, vi hade hälsodag. Tipspromenad och en av mina yummisar gick framför mig och en bakom så det var lite svårt att koncentrera sig när man la all sin koncentrationsförmåga på att gå och inte halka. Efter var det feeeeta god mat , kycklingklubbor, klyftpotatis och tsatsiki. Tror knappt det kan bli bättre. Sen var det några som höll föredrag om stress och det var faktiskt väldigt intressant. Slutligen skrev jag en referatuppsats om själva ämnet stress och det gick bra tills jag läste igenom och det såg helt sjukt ut. Hoppas på VG kan man alltid göra hihi. Efter skolan gymmade jag med lilla M och det var skönt. det blev en liten sväng till lilla barnet också.

Pappa räknade idag att vi inte ätit godis och sånt skit på tio dagar och både han och jag blev förvånade över att det inte var mer. Hahaaa så jävla typiskt oss att tycka oj jävlar nu har det nog gått två månader när det gått tre dagar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0