It's a love thing, it got to be

Idag efter skolan mötte jag upp Minna i stan där vi åt glass (jag åt hennes glass med) och tittade lite i affärer. Jag tycker verkligen det är skitjobbigt att jag inte orkar testa saker och sånt när jag är med kompisar för då får jag ju heller aldrig något med hem... Hmmm får bli bättre på det! En sak som är bra är att det iallafall är skitvarmt ute så man kan glassa hela dagarna i t-shirt WOHOO! Efter ett tag gick jag hem, observera gick. :D Hahaaa sen kände jag att jag hade överskottsenergi så gick ut och sprang sportrundan vilket var ganska lätt nu. Har kommit på att min kondis och styrka är helt hyffsad men att springa är en av de tråkigaste sakerna som finns så därför fuckar det upp sig totalt när man ska göra det och nu skriver jag jättekonstigt för jag bara skriver liksom hihi. Snart blireee korv med bröd *muums*.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0