Snartsnartsnart

Ca 40 dagar kvar. FATTAR NI?! :D 40 jävla dagar kvar till sommarlovet börjar och jag känner bara hur underbart det kommer bli. Venedig, Peace and love, Grekland och mysiga dagar hemma med mina älsklingar kommer ju bara göra den här sommaren till den bästa.

Idag på rasten gick jag Emma och Roila ut, la oss på en filt och bara njöt av vädret. Sen fick jag även reda på att jag hade klarat mitt matteprov så nu är alla matteprov slut för matte A kursen förutom NP men det lär ju gå bra. Idag känner jag mig ganska kärleksfull och skulle inte banga på att ha någon liten extra man kunde krama om. :love: (ni kanske märker att jag lärt mig göra smilisar haha, så jädrans tuff är jag!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0