SPÅRAT INLÄGG *HEHE*

Nu sitter jag här i mitt vardagsrum där det luktar landet. Har lanat lite The Sims och mums min kille blev snögg! Har typ gjort 10/15 frågor i SO-boken också så ni inte tror att jag är allt för c00l. Jag hoppas det blir mat snart för jag håller på att smälla av. Har tryckt i mig en dubbelnougat och har lite smått ångest... Meeeeeen nu ska jag skriva lite om skolan för jag känner att det kan vara lite klatchigt. Jag kommer aldrig mer ha några matte A kurser och aldrig mer mediaproduktion A sååå hej jag är ledig hela tisdagen nästa vecka *yeaay*. Fick ett g-poäng ifrån vg på nationella i matte så är faktiskt riktigt stolt över vad jag har åtstakommit (stavning?!) Sen ligger jag typ och väger mellan vg och mvg i engelska men hon är ju lite lustig för jag har inte gjort mvg på något alls så vill ha vg för det är vad jag förtjänar! Imorgon börjar jag klockan ett men ska se en filmsak som MP3orna har gjort vilket lär bli skojiiiiigt. Och idag ska en hemlig gäst komma över och sova hos mig. Oooh spännande är lite nervös. HEHEE SKOJA DET ÄR BARA LILLA MINNA. Eller bara och bara vet jag inte men det ska bli myspyspysigt för jag är på myspysigt humör och har klängt på Emma B hela dagen. Stackars kvinna. NU SPÅRAR DET KÄNNER JAG. HEJSVEJS SKA SPELA TENNIS NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0