The weather is sweeeeet

Idag har det hänt lite ovanliga saker mest på morgonen då. Pappa kommer in och säger att hans cykel blivit snodd och sen har Magnus flyttat till Malta. Väl i skolan gick vi igenom NP i engelska och har fått VG där. Sen på ljudet fick jag mitt hår flätat och så dansade vi lite till en del låtar. Sånt händer ju inte varje dag så det va ju hejdundrans! :thumbup: Efter skolan mötte jag upp hey Minnie och vi gymmade och drog sedan en kebab med bröd i Rålis och schtekte galet. ASMYSIGT! :cool: Lite brun har man ju blivit men folk i min klass har allihopa åkt till Portugal utan att bjuda med mig eller något liknande för faaaen vad bruna de har blivit, pheeta aviz är jag minsann. Fast det är ju bara början av sommaren såå får väll tänka på det hihiiii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0