WTF happend last night?

Oooooh my god. Igår var en kväll jag sent kommer glömma. SENT! :D Efter skolan drog jag och lilla Emma till stan och tittade i affärer och efter ett tag tog vi en fika som inte var värd mina pengar... Sen kom Minna och hon och jag åkte hem till mig innan jag följde med och vinkade av henne för hon skulle till sina klasskompisar. Då drog jag hem och käkade pizza innan jag träffade Anna och tjillade vid vattnet. Senare gick vi och mötte Emma och åkte hem till mig där Minnie var och vi fixade oss innan jag och Minna åkte till en grabb där jag upplevde magiiiii! Föööörfan jag hade aldrig trott i mina vildaste drömmar att JAG SKULLE VARA DEN UTVALDA HAHA. Näääää men jag är glad. :D Plus att jag hade fet status eftersom jag var veckans babes kompis yeeeay. ;) Snart kommer Karin hit och senare ska jag på picknick i Rålis för Mikaela har ett litet b-day party. Ska bli myspysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0